It's bugging me, grating me and twisting me around. Yeah I'm endlessly caving in and turning inside out. 'cause I want it now I want it now. And I'm breaking out, I'm breaking out, last chance to lose control. Rise up.
cassandra; — I've got this energy beneath my feet like something underground's gonna come up and carry me. I've got this sentimental heart that beats but I don't really mind that it's starting to get to me. ;;
Nous ne devons jamais verser de larmes. Les larmes ne sont rien d’autre que la défaite du corps sur le cœur. Elles constituent la preuve que garder un cœur ne sert à rien d’autre qu’à s’affaiblir. + aeairiel.
madeleine; — De manière générale, il faut rester ouvert. Mais si on m'parle mal, j'ai pas envie d'me taire. Ouais, et c'est jamais, jamais vraiment la même. Et ça, moi j'en suis persuadée. Si j'me l'suis pas vraiment promis à moi-même que cette fois c'est sûr, ça va aller. ;;
mason; — If it's a million to one shot I'll make sure I'm the one. Seems that nothing is safe, except the truth turns to lies. Never figured it out or found out why. ;;
Valentina Kostas
Parchemins : 437Âge : 14 ans (10 février 2003) Actuellement : 3ème année
You do it all, never really ask for much. Got pure intentions doin it in the name of love. If there’s a problem, you’re the first to always fix it. When people talking, you're the one that's always listening. There’s a never a beat, never a day of the week that you're missin comments restricted to single page. Hopeless romantic
Contenu sponsorisé
Ξ Sujet: Re: Les récompenses : Gagnez des GE ou des points en remplissant des objectifs
Les récompenses : Gagnez des GE ou des points en remplissant des objectifs