straight to hell. • What did you think I'd say to that? Does a scorpion sting when fighting back? They strike to kill, and you know I will. Every time you call me crazy, I get more crazy what about that? And when you say I seem angry, I get more angry. And there's nothing like a mad woman. What a shame she went mad. No one likes a mad woman. You made her like that.
Louis Hazzard
Parchemins : 401Âge : 19 ans >> 5 Octobre 1996 Actuellement : Stagiaire • Siège de la ligue UK/IR de Quidditch
There's nobody, no one, no way, who gets me like you do and I know it ain't gonna change, you'll always pull me through. We're as wild as we can be. I've got you and you've got me.
Ξ Sujet: Re: Les récompenses : Gagnez des GE ou des points en remplissant des objectifs Mer 26 Mai - 10:31
Les points des défis ont été comptabilisés et seront ajoutés ultérieurement aux sabliers.
J'me sens brimée, du mal à m'exprimer. J'trouve pas les mots les fois que j'en dis trop. Autant te dire que j'm'attends au pire. Est-ce de ma faute, est-ce de la tienne ou celle des autres? J'ai tant douté, j'ai perdu la foi en l'amour d'autrefois. Moi j'ai broyé du noir à force de redouter que tu t'en iras.
J'me sens brimée, du mal à m'exprimer. J'trouve pas les mots les fois que j'en dis trop. Autant te dire que j'm'attends au pire. Est-ce de ma faute, est-ce de la tienne ou celle des autres? J'ai tant douté, j'ai perdu la foi en l'amour d'autrefois. Moi j'ai broyé du noir à force de redouter que tu t'en iras.
We'll have the days we break, and we'll have the scars to prove it, we'll have the bonds that we save, but we'll have the heart not to lose it. There's so many wars we fought, there's so many things we're not, but with what we have, I promise you that we're marching on.
Contenu sponsorisé
Ξ Sujet: Re: Les récompenses : Gagnez des GE ou des points en remplissant des objectifs
Les récompenses : Gagnez des GE ou des points en remplissant des objectifs